بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت‌پیشه سوابق فعالیت‌های تروریستی در چها کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری-تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تیم تروریستی با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.
بنا به اعلام یک کارآفرین هلندی، کارکنان وزارت دفاع انگلیس ممکن است در اثر یک اشتباه تایپی، بخشی از اطلاعات محرمانه این کشور را فاش کرده باشند.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتقال این شبکه به آمریکا تأکید کرد: ماجرای مطرح‌شده در خصوص انتقال این شبکه از انگلیس به آمریکا، یک خیمه‌شب‌بازی و اقدام نمایشی جدید و تقسیم کار میان سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور است. از نظر ما حتی در صورت انتقال این شبکه از لندن به آمریکا، چیزی از مسئولیت دولت‌های حامی و میزبان این شبه‌رسانه به‌خصوص دولت انگلیس در ارتباط با فعالیت‌های تروریستی، تجزیه‌طلبانه و ضدایرانی آن کاسته نمی‌شود.
یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات درباره نقل‌قول منتشر شده از مشاور وزیر اطلاعات، مطالب منتشر شده را غیردقیق عنوان و درباره آن توضیحاتی ارائه کرد.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی تیم جاسوسی و خرابکاری موساد را شناسایی و بازداشت کردند.
وزارت اطلاعات با نفوذ در این شبکه‌ی جاسوسی اقدام به دستگیری کرده است و در فرصت مناسب سایر افرادی را که قصد ورود به ایران داشتند را نیز دستگیر کرد.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
وزارت امور خارجه ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، مسئولین ذیربط در بخش کنسولی وزارت امور خارجه ترکیه از نبود هیچ یک از شهروندان ایرانی در بین کشته شدگان انفجار استانبول خبر داده اند.
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه فعالیت کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش می کرد، خبر داد.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت موقت طالبان امروز در سخنانی اعلام کرد: در یک سال گذشته هیچ روزنامه‌ نگاری در افغانستان کشته نشده است.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
وزیر اطلاعات از همان ابتدای پذیرش مسئولیت وزارت اطلاعات، بر همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی نظام برای تامین امنیت کشور و مبارزه با گروه‌های ترورویستی و خرابکار تاکید داشت و در همین راستا در یک سال گذشته، وی جلسات متعددی با سایر دستگاه‌های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه داشت.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.
بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت‌پیشه سوابق فعالیت‌های تروریستی در چها کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری-تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از پرسابقه ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ای عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.
یک منبع مطلع اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است.
یک منبع مطلع ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده‌ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) را تکذیب کرد.
فراخوان رقابت طراحی پوستر به مناسب روز جهانی مقابله با کار کودک
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به رسانه‌ها گفته که دولت برای جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی مصمم است و تا پایان شهریور تصمیم خود را عملی می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که یارانه مرداد ۱۴۰۱ نیز به صورت نقدی پرداخت شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.
یک منبع آگاه جزئیاتی از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در وزارت اطلاعات راتشریح کرد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد که سربازان گمنام امام زمان(عج)، یک تبعه‌ی کشور پادشاهی سوئد را به اتهام جاسوسی، شناسایی و بازداشت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ